Masz problem z DPF?  Zadzwoń! 792 111 250

Dostarcz filtr do regeneracji do siedziby naszej firmy Ul. Szajnochy 28, 38-200 Jasło, lub zadzwoń 792 111 250 po darmową wysyłę!

Technologia regenracji

Nasza metoda czyszczenia / regenracji filtrów DPF / FAP jest rozwiązaniem plasującym się w klasie PREMIUM 
Nasz zakład posiada profesjonalne maszyny do czyszczenia filtrów!

Zalety naszej technologii
– Całkowite usunięcie osadów PM10 
– Usunięcie osadów oleju 
– Usunięcie osadów ceru 
– Zachowanie integralności filtra 
– Zachowanie metali szlachetnych 

– Nie rozcinamy filtrów 
– Nie wypalamy filtrów 
– Nie spawamy filtrów 
– Nie używamy chemii 
– Wyczyszczony filtr posiada do 99 % sprawności nowego filtra! 

Nasze zaawansowane dwukierunkowe urządzenie w połączeniu z wykwalifikowanym personelem przy wdrożeniu unikalnych procedur przywraca do 99% sprawności filtra. Czyszczenie filtrów DPF bez demontażu z pojazdów nie pozwala na całkowite odłączenie się cząsteczek popiołu i sadzy od wkładu filtra. Niektóre praktykowane metody np. wypalanie nie usuwają popiołów z filtra! 

Wykonywany przez nas proces regenracji filtra jest przyjazny dla środowiska naturalnego i nie wymaga wycinania, wyapalnia ani spalania  filtrów DPF. 

Etapy regenracji
1. Pierwszym etapem procesu regenracji jest inspekcja dostarczonego filtra przy pomocy kamery inspekcyjnej.
2. Następnym etapem procesu czyszczenia jest wykonanie potwierdzonego wydrukami badania przeciwciśnienia określającego stopień zanieczyszczenia filtra
3. Kolejnym etapem jest przeprowadzenie procesu czyszczenia na profesjonalej dwukierunkowej maszynie z zastowowaniem procesów hydrodynamicznych. Po zakończeniu tego etapu wykonywany jest również pomiar udokumentowany wydrukiem.

Skuteczność technologii ponad 99 %!

Co otrzymujesz
- Zregerowany filtr z darmową dostawą w obie strony!
- Kartę Badań filtra DPF
- Kartę gwarancyjną na 24 miesiące  
- Paragon lub faktura VAT 

Objawy niedrożnego filtra DPF

• znaczny spadek mocy silnika 
• kontrolka  DPF na desce rozdzielczej
• tryb awaryjny 
• częste próby regeneracji DPF podczas jazdy 
• brak wypalenia filtra zakończonego sukcesem 
• zapach niespalonego paliwa 
• nadmierne dymienie 
• nadstan oleju silnikowego 
• zwiększone zużycie paliwa 
• błędy w pamięci sterownika silnika związane z filtrem DPF 

Jeżeli zauważyłeś jakikolwiek z powyższych objawów prawdopodobnie Twój filtr DPF jest zatkany. 
Metody serwisowe tj. próby wymuszonej regeneracji serwisowe na samochodzie lub użycie środków chemicznych mogą usunąć jedynie sadzę, ale nie popiół, który w nim zalega.  Jest to rozwiązanie krótko terminowe i nie rozwiązuje problemu!
Copyright ©2020 DPF zone, Wszelkie prawa zastrzeżone.  ZADZWOŃ  792 111 250
Ta strona może korzystać z Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.

OK, rozumiem lub Więcej Informacji
Informacja o Cookies
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.
OK, rozumiem